Onze doelgroeponderzoeken leveren mooie persona’s op
Weet jij precies wat jouw ideale kandidaat bezighoudt? Waar hij/zij van wakker ligt ’s nachts, waar hij/zij écht gelukkig van wordt, privé en op de werkvloer? Wij zoeken het voor je uit met een grondig doelgroeponderzoek. En we duiken er diep in, om zo de meest interessante inzichten voor je op te halen. Jij krijgt een uitgebreid document, dat je alle informatie geeft en een berg aan tips. Daarmee creëer jij de beste vacature en meest aansprekende campagnes. Zo maak je je werving succesvol.

Alles wat we doen is maatwerk
Zo weet je zeker dat je de juiste informatie ontvangt over jouw beoogde doelgroep.

We doen grondige analyses
We voegen wetenschappelijke en marketingonderzoek toe aan de data.

Alle data is veilig en beschermd
We garanderen volledige privacy voor alle deelnemers.

“Wij hebben Employer Brander leren kennen als een professionele en enthousiaste partner op het gebied van employer branding. Employer Brander heeft voor ons op grondige wijze een mooie basis gelegd waar wij als organisatie weer mee verder kunnen. Wij gaan met veel plezier verder aan de slag met ons werkgeversmerk aan de hand van alle mooie en interessante nieuwe inzichten die jullie ons hebben gegeven“
Kim | Marketing Manager bij Quoratio

Stap 1: Een grondige aanpak op maat
Bereid je maar voor op een flink vragenvuur, want we willen precies weten wie jij wilt werven. Welke functie, hoeveel ervaring, welke locatie, welke eisen je stelt aan de functie, wat je plannen zijn qua werving, enz. Allemaal vragen zodat wij ook echt de juiste informatie voor je ophalen in de arbeidsmarkt.
Geen standaardaanpak dus, maar een onderzoek volledig op maat. Zo maken wij het verschil, zodat jij ook echt geholpen bent met de prachtige persona(‘s), die je na het doelgroeponderzoek opgeleverd krijgt. We werken dan ook niet alleen met surveys, maar ook met deskresearch en diepte-interviews. Zo kruip je helemaal in het hoofd van jouw ideale kandidaat.
Stap 2: Combineren van intern en extern onderzoek
Heb je al collega’s met het gewenste profiel in huis? Dan nemen we die graag mee in het doelgroeponderzoek. Dat geeft meteen inzicht in eventuele verschillen met kandidaten, die jouw organisatie nog niet (goed) kennen. En het brengt helder in beeld wat jouw organisatie als werkgever aantrekkelijk maakt. Zo helpen we je met concrete tips & tricks hoe je ook echt alles uit je Persona kunt halen.


Stap 3: Een uitgebreid persona
En daar is hij dan: dat indrukwekkende document wat wij een Persona noemen. Zoveel waardevolle informatie dat het je bijna duizelt. Maar vrees niet, want we leiden je er helemaal doorheen, zodat je direct weet waar jij punten kunt scoren. Hoe jij die ideale kandidaat nu echt bereikt en met welke boodschap. Ben je klaar voor actie?
Meer informatie ontvangen over ons doelgroeponderzoek?
Laat hieronder je e-mailadres achter en ontvang onze brochure. Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend!