Skip links

In de praktijk: DHL

Wat we hebben gedaan:

Voor DHL Parcel mochten we de werving van Bezorgers voor hun tak e-Commerce in een nieuw jasje steken. Dit houdt concreet in dat we de website van een nieuwe indeling met nieuwe content hebben voorzien en dat we een nieuw ATS hebben geïmplementeerd samen met leverancier Hireserve.  Daarnaast hebben we alle Depothouders van de organisatie begeleid bij deze nieuwe werkwijze. 
We hebben een recruitmentmarketingstrategie opgezet met bijpassend campagneplan. Zo realiseerden we met de nieuwe social media-aanpak bijna 1600 nieuwe volgers in een maand tijd voor de werken-bij-DHL-Facebookpagina.
DHL en Employer Brander
Social media DHL reactieafstand

Content

We ontvingen mooie reacties op onze nieuw geschreven vacatures en webteksten. En we zorgden ervoor dat op de vacatures van alle depots in heel Nederland sollicitaties binnenkwamen, dankzij extra aandacht via online kanalen voor speciale regio’s. We werkten een nieuwe medewerker in bij DHL, die de gezette stappen verder oppakt.
“Employer Brander geeft het gevoel dat ze er ook echt zijn om samen te werken, dat ze het met ons willen doen en helpen waar op dat moment de grootste behoefte ligt. Ze delen hun vakkennis en tonen veel begrip voor het speelveld bij de klant. Het voelde voor mij als een fijne samenwerkende, meedenkende collega. We kregen meer dan we hadden verwacht, doordat ze verder denken en veel werk uit handen nemen.”
Frank de Koning | HR Manager Recruitment & Redeployment

Werken-bij-site

Werkenbijdhl website voorbeeld
Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen met het versterken van jouw werkgeversmerk?
Neem contact op Download brochure