Skip links

NN | Vacatureteksten met passend media-advies

NN | Vacatureteksten met passend media-advies

Vacatureteksten

Voor NN mochten we vanaf april 2019 vacatures opnieuw ontwikkelen. Een uitgebreide klus met veel verschillende functies voor veel verschillende organisatie-onderdelen. Vacatureteksten in het Nederlands én het Engels. Een interview met de vacaturehouder en een oude bestaande tekst is de basis om de nieuwe vacature te creëren. Een vacature die vertelt waar NN voor staat, wat je als kandidaat mag verwachten van de functie en van de organisatie als werkgever.

Doelgroepsgericht

Voor deze vacatures baseren we ons op inzichten in de doelgroep. Pas als we weten wat de kandidaten belangrijk en interessant vinden, kunnen we de juiste dingen in de vacature benadrukken. Zo voelt precies die doelgroep zich aangesproken die past bij de vacature. Deze interesses gaan verder dan zakelijke factoren, ook de persoonlijke interesses en voorkeuren spelen een belangrijke rol.

Employer Branding bureau

Het juiste mediakanaal

Vervolgens helpen we NN op weg met een passend media-advies, zodat ze de vacature op precies het juiste kanaal kunnen delen met de juiste boodschap. Zo bereikt NN ook echt kandidaten, die interesse hebben in de functie.

Het resultaat

In nog geen 3,5 maand wisten we met onze vacatureteksten het aantal sollicitaties te verhogen. De conversie ging van 3,01% in 2018 naar 4,17% in juli 2019.

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met het versterken van je werkgeversmerk?

Neem contact op
Download brochure
Return to top of page

Niets meer missen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte van al onze nieuwtjes, blogs en whitepapers.