Skip links

Partners voor Jeugd | Geef Luuk een jeugd

Partners voor Jeugd | Geef Luuk een jeugd

Employer branding en werkgeluk

Doelgroeponderzoek

Training in employer branding en werkgeluk

Employer branding

Training in employer branding en werkgeluk

Content

Campagne

Partners voor Jeugd, waaronder de William Schrikker Groep en de Jeugd- en Gezinsbeschermers vallen, heeft een zeer verantwoordelijke en mooie taak. Kwetsbare jeugd een zo normaal mogelijk laten leiden met de situatie waarin zij zitten: van beperking en psychiatrische problematiek tot verslaving en complexe scheidingen. Aan ons de eer om Partners voor Jeugd te helpen bij de ontwikkeling van hun nieuwe propositie en positionering.

Employer Branding: van onderzoek tot implementatie

Dat had wel wat voeten in de aarde. We begonnen met een employer brandonderzoek en concurrentie-analyse, ontwikkelde een Employer Value Proposition, een propositie en positionering. Dat is al een berg aan nieuwe input, maar we waren er nog niet. We keken uit naar de geboorte van die ene mooie tagline. En zo geschiedde. We kwamen op “Geef jeugd een jeugd”, wat we doorvertaalden naar campagne-uitingen en een vacaturetemplate. Via een uitgebreide vacaturetraining stoomden we de recruiters klaar om met het nieuwe employer brand te gaan werven. Zo begon Partners voor Jeugd met de implementatie van hun nieuwe employer brand. Via een internal brandingstrategie hielpen we de organisatie verder op weg om ook intern het employer brand stevig te laden. Zo is er intern en extern aandacht voor het mooie werk dat Partners voor Jeugd doet.

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met het versterken van je employer brand?

Neem contact op
Download brochure
Return to top of page