Skip links

Partners voor Jeugd | Geef Luuk een jeugd

Partners voor Jeugd | Geef Luuk een jeugd

Doelgroeponderzoek

Strategie

Content

Campagne

Partners voor Jeugd, waaronder de William Schrikker Groep en de Jeugd- en Gezinsbeschermers vallen, heeft een zeer verantwoordelijke en mooie taak. Kwetsbare jeugd een zo normaal mogelijk laten leiden met de situatie waarin zij zitten: van beperking en psychiatrische problematiek tot verslaving en complexe scheidingen. Aan ons de eer om Partners voor Jeugd te helpen bij de ontwikkeling van hun nieuwe propositie en positionering.

Van onderzoek tot implementatie

Dat had wel wat voeten in de aarde. We begonnen met een employer brandonderzoek en concurrentie-analyse, ontwikkelde een Employer Value Proposition, een propositie en positionering. Dat is al een berg aan nieuwe input, maar we waren er nog niet. We keken uit naar de geboorte van die ene mooie tagline. En zo geschiedde. We kwamen op “Geef jeugd een jeugd”, wat we doorvertaalden naar campagne-uitingen en een vacaturetemplate. Zo staat Partners voor Jeugd aan de start van de implementatie van hun nieuwe employer brand. Najaar 2020 zetten wij samen met Partners voor Jeugd hun nieuwe merk in de markt.

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met het versterken van je werkgeversmerk?

Neem contact op
Download brochure
Return to top of page